EN GOD START





Hej alle mennesker.
Jeg er så den anden del af bloggen. Jeg hedder Lin og jeg er 13 år gammel. Jeg har fødselsdag d. 30 december. Til daglig går jeg i skole og arbejder, hos min fars advokatfirma, hvor jeg rydder op, vasker op, køber ind og ting som det.

Jeg har også tre dejlige heste, som jeg også lægger en del tid i. Jeg har redet siden jeg var 3 år gammel. Dyr fylder rigtig meget i mit liv, jeg drømmer om et liv som dyrlæge, fordi jeg har en storesøster som er det. Da jeg var i praktik hos hende blev jeg bidt af, så det er bare min plan indtil videre.

Jeg er en lidt genert pige, hvis ikke man kender mig, så jeg kan virke lidt trist og sur, men i virkeligheden er alt andet end det. Jeg er en humørspreder og kan tit få et smil frem på læben på en hver, med mine herre dårlige jokes.

Det var så lidt om mig. Jeg glæder mig rigtig meget til at arbejde mere på bloggen.
Håber i har det rigtig godt og nyder livet :-)♥

See You                                                                                  xx Lin :-) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar